Vadba doma v času samoosamitve

Dijaki 2. E so tako za dijake kot učitelje in ostale zaposlene pripravili serijo vaj, ki so nam lahko v pomoč pri vadbi doma v času samoosamitve. V videu (leva stran menija) dijaki šprtnega oddelka z nami delijo, kako doma ohranjajo raven kondicije. Vsako vajo si lahko prilagodite po svojih zmožnostih.

Sledi opis vaj ter ponovitve. Poskusite narediti dva kroga (seriji) vaj.

  1. Tek na trenažerju (prilagoditev brez trenažerja: tek na mestu, različni poskoki …): 5 minut.
  2. Počepi s poskokom z elastiko okrog stegen: 15 ponovitev.
  3. Iztegovanje noge v kolenskem sklepu na trenažerju (prilagoditev brez trenažerja: iztegovanje noge iz seda na stolu z elastiko, nasprotno silo partnerja …): 15 vsako nogo.
  4. Zibanje boka levo in desno v opori leže na komolcih: 30 sekund.
  5. Drža v opori na boku na komolcu ter dviganje in spuščanje boka: 30 sekund vsako stran.
  6. Zasuki telesa v sedu z dvignjenimi nogami in trupom: 20 zasukov.
  7. Dvigovanje skoraj iztegnjene roke od priročenja do vzročenja navzven z elastiko: 15 ponovitev vsako roko.
  8. Krčenje rok v komolcu z utežjo iz stoje za delo sprednje nadlahtne mišice: 15 ponovitev (odvisno od teže uteži).
  9. Skleci: 10 sklec.
  10. Zabiti na koš po odboju žoge. 

Deli s prijatelji

Šolski koledar

November

2020
P T S Č P S N
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
 
 
 

Novice in obvestila

Novice in obvestila